zondag 17 februari 2013

Dingen die me blij maken deel 16

Er is zoveel om dankbaar voor te zijn en om blij van te worden. Hier weer een aantal leuke geluksmomentjes op een rij. Deze geluksmomentjes komen deels nog uit januari, maar als ik eraan terug denk word ik weer spontaan blij.

191. Een wensballon aansteken met mijn moeder
192. Dat niet alle bomen in de omgeving daarna in de fik vlogen
193. Proosten op het nieuwe jaar met lieve vrienden en familie
194. Dansend op Vato Gonzalez het nieuwe jaar in gaan (terwijl hij zelf 3 meter van je af staat!)
195. Glitternagellak
196. In mijn collageboekje werken.
197. Green smoothies maken
198. Een mega salade van La Place delen met een goede vriend 
199.  Een spontaan gesprek hebben met een Franse toerist die verdwaald is
200. Geïnspireerd raken door mensen die je net hebt ontmoet (ik ga mijn Frans weer oppakken door het hierbovenstaande!)
201. Een Franse tumblr starten
202. Praten met vreemdelingen alsof je ze al jaren kent
203. Beginnen met bijles geven en direct een klik hebben met je nieuwe klant
204. Op nieuwe plekken fietsen
205. Net iets te sterke (en daardoor juist extra lekkere) groene thee drinken
206. Met het koude weer altijd een excuus hebben om altijd een sjaal te dragen
207. Raw vegan en suikervrije chocomel maken van banaan en raw cacao poeder in de blender
208. Kringloopshoppen
209. Eindelijk iemand vinden die je wél van je blessures af kan helpen, zodat ik na 2,5 jaar weer kan hardlopen.
210. Eindelijk weten hoe ik een fietsband moet plakken

4 opmerkingen:

  1. Fijn om dit te lezen altijd, en die Franse tumblr is echt een supergoed idee van je! :) (194 + 195: jaloers!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees trouwens nu net één van je eerste tumblr postjes. Die spiegeltip, die werkt echt. Good luck!!

      Verwijderen
  2. Die chocomelk klinkt goed! En ik moest lachen om je tweede punt, haha :D Je Franse Tumblr ziet er ook errug mooie uit, mooie plaatjes allemaal. Beetje zonde dat ik geen woord Frans kan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de glitternagellak ben ik het helemaal eens, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties :)
Als je vragen hebt: stel ze gerust.